miercuri, 28 octombrie 2015

sleepy whale baby quilt

Din pacate in Romania nu e asa usor sa gasesti materiale pentru patchwork la preturi rezonabile si de aceea ma axez uneori pe aplicatii,poate si pentru ca imi permite sa creez propriul design.Pentru ca imi place sa lucrez quilturi pentru copii,una din ultimele mele lucrari este cu o balena somnoroasa pe valuri.De obicei nu pun intaritura pe piesele mici aplicate pentru ca un quilt rigid nu e potrivit pentru copii.Prind piesele cu ace si folosesc cusaturile decorative pe care le am pe masina de cusut.Pentru mine functioneaza mai bine asa.
Daca imi lipseste ceva din USA sigur sint magazinele cu materiale pentru cusut in care puteam sa stau ore in sir fara sa ma plictisesc.Jo-Ann please ,open a store in Romania .If is possible in my town,Baia sprie.I dream about that.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu